Levente

Lilypie First Birthday tickers

2012. január 31., kedd

Trükkös-trükkös

Nos, minden nap egy meglepetés számomra...
Voltunk ma reggel dokinál+ctg-n. Utóbbin minden rendben. Avizsgálat után pedig abban maradtunk a dokimmal,h nem is olyan nagyon biztos a szombati indítás... Hm. Őszintén nem lett tőle rossz kedvem. Meg sem lepődtem... Mostmár nem is tudom,h vannak-e ezzel kapcsolatban érzéseim. Valahogy lesz, ez biztos :) Ennél többet meg akkor sem fogok tudni, ha nagyon akarok... úgyhogy...

Ráadásul olyan nagyon sokáig már nem húzhatja a dolgot a pici manó :)

Nade! Miért is nem biztos az indítás?
nos, azért, mert a dokim a mai vizsgálaton azt állapította meg,h a méhnyak vasárnap óta is rövidült. Ez pedig még azt is jelentheti,h nem vagyunk túl a terminuson. És ha ez így van, akkor nem szívesen indítaná be a szülést még szombaton, mert jobb lenne, ha magától beindulna...

Azt mondta,h ha túlléptük volna már a terminust, tehát fontos lenne a szombati indítás, akkor annak oka lenne. Úgy értem,h akkor nem rövidülne a méhnyak és akkor valami miatt semmi változás nem lenne, de mivel van... nem biztos egyáltalán,h nem fog magától megindulni a szülés.
Ráadásul az átlagosnál hosszabb ciklusaim miatt, ez még ésszerű és elképzelhető is lehet... könnyen.

Mindenesetre én kíváncsian várom a fejleményeket... Őszintén szólva, szívem szerint mostmár csütörtökön szülnék... igen... a gyökér dátum-mániám miatt :) Szerintem nagyon jól hangzik születési dátumnak 2012.02.02. ;) Meglátjuk, Levente is így gondolja-e? :)
Nekem talán már mindegy is, csak minden rendben legyen! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése