Levente

Lilypie First Birthday tickers

2012. január 25., szerda

Javul

Igen, bár tegnap kicsit kibuktam, azért érezhető javulást tapaszatalok :)
Ma már érzem annyira jól magam,h akár szülnék is ;) Igazából már tegnap este is azt mondtam,h ha éjjel menni kell, hát... részemről mehetünk... persze nem kellett... :(

Nem is tudom mit érzek már... holnap 26-a. Ez az "egyik" kiírásra szóba jöhető dátum... nem mintha számítana valamit... de jó lenne, ha számítana :) A következő dátum pedig a 28-a... addig még megpróbálok nagyon nagyon türelmes lenni... nem mondom,h könnyen megy, de sztem már annyira hozzászoktam a türelmetlenséghez,h úgy tűnik... már nem is vagyok az...

Iszonyúan idegesít,h nyavajgok,h még nem jön Levi... már saját magamat is irritálom... Szóval próbálom leépíteni magam... És elfogadni a tényeket.

Holnap ctg... Remélem tudok beszélni a dokimmal,h egyrészt hogyan tovább, mert az Uh szerint ugye holnap töltjük a 40. hetet... gondolom utána szeretne heti 1-nél többet "látni" és talán meg tudom vele beszélni,h mennyit fogunk várni, ha nem indul magától ez a pici fiú.

Addig pedig... várunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése