Levente

Lilypie First Birthday tickers

2012. január 25., szerda

"Majd meglátod!" :D

Igeeeen! Sok időm van... :D ezért írok ennyit... De aggodalomra semmi ok, ez előbb-utóbb meg fog változni :)

Tegnap este beszélgettünk Balázzsal :) Vannak fura dolgai alvás közben :) Nagyon édes olyankor /is/ :) beszél hozzám hirtelen a semmiből, az éjszaka közepén... aztán meg jól visszaalszik :D Én ezeket szeretem, jókat szórakozom rajta :)

A másik "képessége" az pedig az,h ha éjjel bármilyen halkan szóltam neki, h "kicsim" azonnal felébredt! Mindig! Ez nem olyan régen megszűnt...
Tegnap viszont azt mondta,h ha azt mondanám,h szülünk, akkor tuti felébredne :D És bíztatott rá,h próbáljam ki... Mondtam,h rendben, de már itt úgy éreztem,h tök mind1, mert úgyis el fogom felejteni...

Hát nem :D Éjjel a nemtudomhanyadik pisi-kör alkalmával eszembe jutott ez a kis próba :) Szépen visszafeküdtem és vártam picit /na nem mintha arra felébredne,h kimegyek a hálóból :)/ aztán szépen halkan oda súgtam,h "Kicsim, szülünk!" Abban a pillanatban vette is a "felébredtem" levegőt :) És csak annyit kérdezett: "Tényleg vagy csak próbáltad?" :D Annyira édes volt :) És tényleg felébredt! :)
Imádom! :)

Persze gyorsan megnyugtattam,h sajnos csak próbáltam... de ügyes volt :)
Remélem ma éjjel is kipróbálhatom... csak ma valódi okkal ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése