Levente

Lilypie First Birthday tickers

2012. január 16., hétfő

Nyuszifül :)

Közeledünk... lassan, de biztosan közeledünk a MI napunkhoz :) Néha tényleg nagyon szeretném tudni előre,h melyik lesz az... de talán jobb is így,h nem tudjuk.

Tegnap unokaöcsém közölte,h szerinte csütörtökön /azaz jan. 19-én/ fog megszületni Levi... szeretem a 19-et, ezzel nincs is baj, de ha már addig vár, akkor várjon még 2 napot,h tuti vízöntő legyen a horoszkópja... Tudom,h ez aztán már igazán nem számít, de én úgy szeretném :) Meglátjuk,h Ő hogy gondolja :)
De egyébként is, én olyan jól kitaláltam magunknak ezt a január 21.-et vagy 22.-t :) Persze anya tervez... gyermek meg csinálja, ahogy akarja :D

Elég hullámzóak az érzéseim a szüléssel kapcsolatban. Magától a szüléstől még mindig nem vagyok hajlandó félni, de hol azt gondolom,h utána tuti szupi lesz minden... hol pedig azt,h nem-nem, én még erre nem állok készen, még maradjon a pocakban Levi jó sokáig, mert fel kell készülnöm... Próbálom ezt is legyőzni... az esetek többségében sikerül is, mert sokkal erősebb az az érzés,h már annyira szeretném a karomban tartani, szeretgetni, tanítgatni... akarom,h itt legyen már velünk :) de ettől függetlenül is, néha kicsit megijedek,h mi-hogy lesz...

Ebben persze a költözés ténye és egyre közelebbi dátuma sem segít... Izgulok azért is,h mire költözünk készen legyen a ház... Nem fogadnék rá nagyobb összegben,h kész is lesz...

Hétvégén totál kitakarítottuk, átfertőtlenítettük Levi szobáját. Kipakoltam minden cuccát, ami eddig zacsiban volt azokat is... kórházi pakkokat újra átnéztük. Apróságok /töltő, tányér...stb./ hiányoznak még belőle, de alapvetően indulásra készen van :)
Már csak nekem és Leventének kell készen állnunk..

így, kevesebb, mint 2héttel előtte... már igazán izgalmas a dolog :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése