Levente

Lilypie First Birthday tickers

2012. január 24., kedd

Még nincs vége...

Bár azt hittem ezzel a dologgal már nem kell foglalkoznom... sajnos elég naiv voltam... a megfázás még mindig nem múlt el... nem mondom,h nem lett jobb, de ez azért nem vigasztal. Még mindig nem lenne túl "kényelmes" így szülni... mert hol kapok levegőt-hol nem... :( Ráadásul az orrfújástól tompán fáj a fejem... amire ugye nem veszek be gyógyszert, mert egyrészt fölösleges, másrészt nem olyan durva,h kelljen...

Undorító, de azt érzem,h egyre több váladék rakódik le itt-ott... és ez megintcsak nem tetszik :( Annyira bíztam benne,h ez csak 2 napig fog tartani... hiszen csak megfázás... Annyira dühös vagyok magamra,h bevállaltam ezt a "kört" maradtam volna itthon a seggemen... :( Ráadásul a ....... bkv-ra is írtó dühös vagyok, amiért 30 percet  - hiába - vártam a trolira...

Na nem mintha bármi jelét érezném annak,h Levente meg akarna születni :( Ez is zavar... mármint az,h mindig újabb "remény-napot" kell választani... most pl. a megfázás miatt... azt remélem,h csak akkor jön, mikor már jól vagyok... Neki is jobb lenne, ha legalább egészségügyileg közel 100% lennék... mert másban nem tudom ezt a mértéket garantálni... :D Bár úgy látszik,h ebben sem :S
Ez bosszantó...

De a legbosszantóbb az az egészben,h minél jobban akarom,h gyógyuljak, annál kevésbé érzem,h valóban gyógyulok... Néha persze érzem magamban az erőt és azt mondom,h oké, így is indulhat a buli... de félek,h közben nagyon meggondolnám magam erről :(

Jajj, sok bajom van... de kissé elegem van már mindenből ,ami Levi érkezését késlelteti, illetve ha közvetlenül nem is ezek késleltetik, de azt az érzést keltik bennem /és ezzel azt sugallom Pufókának is/ hogy még várjunk... De ééén nem akarok már várni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése