Levente

Lilypie First Birthday tickers

2012. január 21., szombat

Nyafi

Egyre nehezebb ez a várakozás... Nem, nem soha nem voltam türelmes... soha.. de ez a tehetetlen várakozás... hát kinyír...
Tegnap este nagy reményekkel feküdtem le... és kissé csalódottan ébredtem.
Nade! Előbb-utóbb eljön az idő :)

Ennek azért már vannak jelei... legalábbis remélem ezek tényleg jelek :) Nem merek már semmit elhinni...

Tegnap... miután 12-kor elindultam itthonról,h átvegyem a megrendelt rugalmas hordozókendőt... kalandos volt... 30 percet vártam a 75-ös trolira... nem jött, úgyhogy metróra szálltam, de féltem tőle,h az a fél óra a januári időjárásban -még ha enyhe is- nem  fog jót tenni... éjszakára meg is lett az eredménye... állandóan fújom az orrom és mostanra már a torkom sem az igazi... szuper... estére remélem elmúlik, mert nagyon nagyon dühös leszek az egész világra... pedig jól fel voltam öltözve... bosszantó...

Este viszont kissé megijedtem
A szokásos esti sétánk során... Balázs beugrott a boltba, de alig vártam,h kiérjen, mert annyira elkezdett fájni a hasam,h derékszögben álltam percekig mire ki tudtam egyenesedni... és szúrkált a méhszájam is...
De az az ijesztő,h a hasam úgy fájt,h kb. 10 cm-rel a köldököm alatt egy 20cm-s szélességben, vízszintesen.... nem volt vicces. Mikor leültem már nem volt vészes, szinte nem is érztem, de már vonszoltam magam hazafelé... és nemtom mit kell szülés előtt érezni, de sztem nem folyamatos, percekig tartó ilyen jellegű fájdalmat.

Azóta nem jelentkezett ez a dolog.

Viszont! Ma délelőtt megcsillant a remény fénylő sugara... aztán el is tűnt
Feküdtem a kanapén és olyan furán fájt az alhasam, mint még soha... na! felbuzdultam és egyből lestem az órát,h tudjam,h mennyi idő telt el köztük... csak az a baj,h ezzel az egyel volt egy.... nem volt következő, pedig olyan tökéletes lett volna... kipihenten, gyönyörű napsütésben bevonultunk volna a kórházba és- reményeim szerint - estére babáztunk volna... Hát most nem úgynéz ki!
Pedig... még mondtam is Balázsnak,h soha ennyire nem örültem még fájdalomnak.

Jajj nagyon nehéz várni... rettenetes... De szerintem már csak napok kérdése! Nem lehet több! Nem lehet!

Kicsit halkan jegyzem ám meg,h egy szavam sem lehet, mert a terhesség alatt végig azt sugalltam Levinek,h maradjon csak bent és január 20 magasságában majd szólok,h mikortól jöhet... :) ráadásul mindig mondtam neki,h várjuk meg a vízöntő horoszkópot... megvárta... most egy kicsit azt szeretném,h várja meg a jan. 23-at,h már hivatalosan is a "sárkány évében" szülessen ne a nyúléban... de már annyira nehéz várnom,h mindezek nem számítanak, csak itt legyen már velünk :)

Kíváncsian várom, szerinte melyik nap lesz az Övé :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése