Levente

Lilypie First Birthday tickers

2012. január 19., csütörtök

Várakozó állasponton...

Végeztem a mai CTG-n... Hm.. Ha csak erre alapoznánk a szülés idejét... na akkor még nem reménykednék szülésben a következő napokban...
De én nem csak erre alapozok :D 

Remélem,h Levi fiú is úgy gondolja,h jó lenne már kint lennie :)
Biztos neki is kényelmetlen... ezt a mozgásából gondolom. Már egy ideje másabb, de a napokban megint másabb, mint eddig.
Tegnap már annyira betolta valamelyik kis testrészét a bal bordáim alá,h nem csak meglepődtem, de alig tértem magamhoz :D úgyhogy bízom abban,h néhány napon belül megszületik a pici manónk :)

Ami érdekes volt... most a ctg ideje alatt megfigyeltem,h nagyon halványan, de éreztem némi "fájás" dologt... ezért elkezdtem figyelni,h mit mutat a gép... és mutatta őket... tehát meggyőződtem,h na ez az! Tényleg :) Persze nagyon minimális volt az egész, de végre mondhatom azt,h érzek vmit :)

Sőt! Ilyen kis gyengéket egyre többször érzek, úgyhogy tényleg nagyon bízom benne,h Levente néhány napon belül már a karjaimban lesz.
Pláne azért, mert annyira be vagyok zsongva... VELE álmodtam és szuper érzés volt:
 Levente pár napos volt, de el kellett mennem vele vmi hivatalos ügyben  és hordozókendőben ott szuszogott a mellkasomon és édesen bambult rám a nagy szemeivel  :)
Megkérdeztem,h kényelmes-e neki és válaszolt,h igen  :D De én féltettem, mert tudtam,h nem szabadna még kivinni de egy erdei úton sétáltunk végig...
aztán mikor odaértünk egy csomó ismerős körbeállta,h megnézze, de akkor már nagyobb volt /3-4 hónaposra sacolnám :D gyorsan nő a gyerek :D / és nagyokat vigyorgott rám és kalimpált a kis kezével felém. Már most imádom Őt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése