Levente

Lilypie First Birthday tickers

2012. január 12., csütörtök

Hát akkor, töltsük fel a türelem tasakunkat!

No kérem!
Túl vagyunk a mai CTG-n... Ez volt a 3. Reméltem kicsit,h utolsó... de azért ne vicceljünk... :D
A mai a szülésznőm szerint tökéletes, olyan amilyennek lennie kell :) Ennek mondjuk örülök, de én csak azt láttam,h valamire való fájást nem mutat.
Mind1. Várunk :)

Már beletörődtem,h itt még egy darabig nem lesz szülés. Nem is baj, mert nem akarom,h előbb kint legyen, mint kéne, csak már tartanánk ott,h nagyon közel legyen a kiírt időpont... igazság szerint már elég közel van... de még 2 hét... őrület. :D
Mindenesetre ennek a hétnek mindjárt vége... :) A következőre meg minden napra kitalálok valami unalom és gondolatűző tennivalót... ha bírom...

Igen... eddig tényleg nagyon jól megkímélt engem a kismanóm, és a nagy pocakom, mert őszintén szólva, nem volt semmi olyan gondom, ami miatt panaszkodnom kellene... Nem fájt semmi, nem volt olyan amit nem tudtam megcsinálni... ha nagyon akartam :) Nem voltak gondjaim az alvással... Szóval tényleg jól működött minden :)

Igaz, most sem panaszkodhatom... de a tegnapi éjszaka nem volt vmi jó...
Fél1-1 körül feküdtem le. Stabilan a bal oldalamon aludtam kb. 3-ig. Akkor meg akartam fordulni... hosszú percekbe telt és elég fájdalmas volt... a csípőm... szétroppant, annyira fájt...
Úgyhogy a következő megmozdulást 6 óra után vállaltam be... A hátamra fordultam, de akkor meg a medence csontom körül feszített őrülten... úgyhogy jobbanak láttam felkelni... :S
Most, ennek megfelelően majd' leragad a szemem... De nem alszom el! Hátha éjjel jobban megy az alvás... Illetve, azzal nincs is gond... csak a fekvés fáj :S
Ekkora pocakkal nem is csoda, mondjuk:

Nade! Már nem sok van hátra! :)

Ja!!! eredmények! megérkezett az eredménye a múltkori kenetvételnek. Teljesen rendben van szerencsére :)

Holnap lesz az utolsó, 38. heti Uh. Igaz,h holnap már a 39. hétben leszünk - ha minden igaz -  de annyi baj legyen :)
Nagyon kíváncsi vagyok,h mit mondanak, mekkora a manó? És a buksija mennyit nőtt... ettől picit félek... De meglátjuk... Bent nem marad a kisfiú, az tuti :) Jajj! Nagyon várom már őt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése