Levente

Lilypie First Birthday tickers

2012. január 6., péntek

Sokk

Nem is tudom...
Az utóbbi pár nap elég zsúfoltra sikerült... És mondthatnám,h eredményesre... de ennek az eredménynek annyira nem örülök,h talán nem is így nevezném... mind1.

A kellemesebb dolog az volt,h tegnap voltam nst-n. Levente rendben van. Némileg erőteljesebb méhtevékenységet mutatott a gép. Persze ez még most is nagyon messze van az "igazitól" de az még nem is esedékes nálunk, úgyhogy semmi probléma :)

voltam tegnap dokinál is. A múltheti vér+vizelet eredmény rendben volt összességében, viszont vizeletben találtak vmi bacikat, de ezt egy Monural nevű gyógyszerrel orvosolni lehet. Ki is váltottam, este be is vettem, ahogy a dokim mondta. írt fel 2 adagot, mert úgy kellett csinálni,h este utolsó pisi után meginni a löttyöt és lehetőség szerint reggelig nem pisilni újra... na persze... szóval ez nem jött össze, úgyhogy a hajnali pisi-kör után megcsináltam a 2. adagot és ezzel kibírtam reggelig. Remélem eredményes lesz.
Illetve vett a dokim kenetmintát... remélem minden jó lesz vele. Nyugodtabb lennék... Meglátjuk.

Egyébiránt minden rendben, Levente nagyon ügyesen beillesztette már a buksiját jó helyre :) Olyan szuper kisfiú :)

Szerdán megvolt az utolsó védőnős találkozóm is. A gyerekdoki nénit is bemutatta nekem a védőnő. Nagyon kedves nő :) Szimpi :)
Megkaptam a recepteket is. Jó sok :) Úgyhogy ez is pipa.

Sajnos a hét nagy eseményeinek ezzel nincsen vége... Hétfőn délután felkerült a netre a lakásunk... óriási eladó felirattal... khm... miután minden nap, minimum 4-en megnézték... tegnap meg is vették... 2 nap... 2 nap alatt... őrület...
Amiben az persze jó,h megszűnik az állandó átjáróház feeling, de azért erre nem voltam felkészülve... egyáltalán nem...

Oké, rendben, tök jó,h végre megszabadulhatunk a frankos hiteltől... nem mondom, ez azért nagy megnyugvás lesz a családnak... és tök szimpi embereknek sikerült eladni, illetve benne vannak abban is,h február végéig költözzünk ki. Ez nagyon jó, mert Levit még ide hozhatjuk haza :) a költözésre is van idő és az otthoni lakás felújítására is jut idő. Remélem készen lesz, mire költöznünk kell, mert nagyban megkönnyítené a helyzetünket.

Viszont bármennyire megacélozom is magam... néha összetörök... Tegnap pl. 40percet bömböltem Balázsnak, mert már nem bírtam tovább. Remélem ezt a részt ezzel letudtuk, mert nem akarok állandóan sírni emiatt. Semmi értelme, úgysem tudok rajta változtatni...
Hosszútávon pedig talán így járunk a legjobban.

A következő nehéz kérdés az Balázsnak melót találni a közelben,h ne kelljen Bp-re utazgatnia minden nap /mert ez ugye azt jelentené,h kb. 5-kor kelhet és este 7-8ra ér haza... nem túl ideális...
Persze a család bizonyos tagjainak elég nehezükre esik megérteni,h nem lesz munka nélkül egy percre sem. Úgy akar váltani,h a 2 meló fedje egymást... de ezt az állandó utazgatást nem lehet hosszútávon csinálni.... semmi értelme,h soha nem látjuk egymást... Persze... sokan csinálják, sőt, sokan melóznak külföldön is, de MI nem fogjuk ezt csinálni. Sokkal de sokkal fontosabb,h együtt lehessünk. És pont. Elmondhatja mindenki a véleményét /1x/ és utána kuss. Felnőtt emberek vagyunk könyörgöm, ne akarjon már mindenki beleszólni a döntéseinkbe... Na! :D

Mind1. Valahogy lesz. Most próbálok a legfontosabbra koncentrálni. :) Levire :) és már alig várom,h a karomban tarthassam kis Pufókámat :) A többi meg majd megoldódik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése