Levente

Lilypie First Birthday tickers

2012. január 23., hétfő

így legyen okos a kismama :D

Valószínűleg nem is én lennék, ha napokkal a szülés előtt nem lennék beteg... Igen... a pénteki kis túrám hatása... valószínűleg. Igaz, mára már elég jól vagyok. Kapok levegőt az orromon -többnyire- és már a torkom is csak kicsit fáj. Tegnap viszont nem voltam olyan nagyon jól, de a pihenés, a vitaminok és a sok citromos-mézes tea jól szerepelt :) Tegnap este már tök jól voltam... éjszaka is tudtam elég elfogadhatóan pihenni. Igaz, korán keltem és picit kómásnak érzem magam... lehet,h beiktatok egy kis szundit, hátha jót tesz :)

Szeretnék jó "passzban" lenni, mikor indul a szülés :) Ami ugye lassan kéne,h induljon. Bár a dátumok... nem tudok túl okos lenni... Az egész terhesség alatt 3 db dátum jött szóba... január 24., január 26. és január 28. namost! Tekintve,h ma 23-a van, egyik dátum sincs már egy hétre sem. Őrület. Azért nem gondoltam,h ennyire a végéig húzzuk.... vagy tovább :S

Szóval én aztán nem tudom,h melyik is a kiírt dátum... genetikai Uh alapján 24-e, átlag alapján 26-a, viszont a pontos mensi alapján 28-a /azon sem lepődnék meg a ciklusaim hosszának tekintetében, ha +2 nappal későbbi lenne a pontos... De azt hiszem ez mindegy is, mert úgysem ezekhez igazodik a kis manóm :) Csak "érdekességképpen" említettem meg :)

Ami tegnap óta kicsit megpiszkálta a gondolataimat... az az,h eddig mindig vártam valamilyen dátumra...először arra,h x. napon ne, aztán arra,h várja meg a vízöntő jegyet, majd arra,h akkor már várja meg a sárkány évét is /ma :) / Úgyhogy minden "kívánságom" teljesült eddig, úgyhogy most azt kívánom,h ma szülessen meg :) hátha...
Csak kicsit félek tőle,h ez a sok kívánság már azt érte el,h szegény gyermekem már azt hiszi nem is lehet megszületni .... Oké, azt biztos nem :) Ez megint olyan "Fanni hülyeség" Úgyhogy most nagyon mondogatom neki,h indulhat! Zöld az út! Amikor Ő akarja, akkor jöhet :)

Olyan nagyon sok jelét mondjuk nem veszem észre magamon a szülés közeledtének... Fura dolgok persze vannak... csupa "ragya" vagyok... Az eddig egészen elfogadható bőröm ... most nem túl szép :( Bár ezt lehet,h a betegség okozta... Igazából mindegy.

Nagyon szeretném már a kis tündér fiamat a kezemben tartani, úgyhogy minden "drukkot" szívesen fogadok ezügyben :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése