Levente

Lilypie First Birthday tickers

2012. február 2., csütörtök

Utolsók

A mai dokis-randi eredménye egy megállapodás :)
Miszerint szombaton indítjuk a manót.... ha addig nem történik semmi...

Bár a mai vizsgálat olyan volt,h ha ettől sem történik semmi, akkor semmitől sem...
Nem vagyok benne egészen biztos, de elképzelhető,h az előbb távozott a nyákdugóm. Tényleg nem mondanám 100%-os biztossággal, de előbb-utóbb kiderül... vagy nem... végülis mindegy.

A lényeg mégiscsak az,h Levente jól van és legkésőbb szombaton, már a karomban tarthatom a kis pöttömöt :) Alig várom! :)

Sajnos van egy "rizikófaktor" amit most még leírok, aztán nem is gondolok többet rá...
Szóval holnap este talizunk még 1-et a dokimmal és megpróbálja megnézni mizu a magzatvízzel... ha zöld... na akkor császár :( De remélem ez az opció csak opció marad. A császárt el akarom kerülni! szerencsére a dokim is... így az csak végszükség esetén lesz. De ezt gyorsan el is felejtem! Hajrá természetes szülés :)

A másik dolog... Balázs már most kikészült picikét, mikor láttam,h a vizsgálat azért eléggé fájt nekem... kicsit félek mi lesz Vele a szülésnél... de akkor muszáj lesz Neki is dzsedinek lenni :) Én is az leszek :)

Már csak kettőt kell aludni és babázunk :) éljen-éljen! :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése