Levente

Lilypie First Birthday tickers

2011. december 27., kedd

Ugri-bugri :)

Ma volt az első CTG vizsgálat... Háát Leventének nem a kedvence...
Szegénykém nagyon dolgozott rajta,h lerúgja a hasamról a műszereket. Olyan nagyon édes volt.
Mondjuk kicsit örültem is neki,h végre mocorog, mert az otthon töltött pár napban elég passzív volt a kislegény. Mocorgott ő, csak nem úgy, mint eddig. Bár ha nem itthon vagyunk, kicsit meg van szeppenve valamiért :) Imádom :)

A vizsgálat egyébként rendben volt. Méhtevékenységem kb. a 0-val egyenlő, szóval szülésről itt még szó sincs.... Nem mintha nem örülnék ennek. Dehogynem, Nem tervezem a következő 2-3 héten,h szülök :) Utána már lehet :) Nem mintha rajtam múlna mondjuk :D

Megvolt ma az utolsó vérvétel is. Elés durván megcsapolják a kismamákat ilyenkor. Mondjuk szerencsére én bírom, nem gond. Nem fáj, nem rossz... még csak kellemetlennek sem mondanám... nem is foglalkozom vele. Bár, valószínűleg ez annak is köszönhető,h elég jó a vénám és elsőre eltalálják mindig :) ééés! ezzel nem akarom elszólni magam :)

A karácsony elég gyorsan eltelt. 24-én itthon voltunk, fát díszítettünk, főztünk, együtt voltunk. Nagyon jó volt. A következő 2 nap eléggé a rohangálásról szólt... mamák, szülők, egyéb rokonok :D
El is fáradtam a nap végére mindig... sajnos a lábam is bedagadt :( igaz,h reggelre mindig elmúlik, de azért nem szép látvány esténként. Remélem ez is visszaáll a régi rendre hamarosan, mert ezt nem szeretem.

Elég izgalmas mostmár ez a korszaka a terhességnek szerintem :) minden héten menni kell és már csak tényleg nagyon kevéske van hátra :)
Alig várom már,h a pici tökmag fiamat a kezemben tartsam :) Viszont szeretném, ha megvárná a január 21-22-t. Az már elég redben lenne minden szempontból.

Jövő7en megyek újra CTG-re, akkor nem a kórházba, hanem a dokim rendelőjébe és akkor megcsinálják a kenetvételt is, meg ami még kell :)
A 38. heti genetikai Uh-ra pedig január 13-ra kaptam időpontot. A többit pedig később meglátjuk. Izgalmaaaas :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése