Levente

Lilypie First Birthday tickers

2011. december 1., csütörtök

Nem értem... de lehet,h nem is kell :)

Én már ezt egyáltalán nem értem...
pénteken ért ugye a döbbenet,h mennyivel nagyobbnak mérték Pufókát... ma voltunk a dokimnál. Ő mindig valamivel kisebbnek méri... most is így volt...
Én már nem tudom, kinek, minek hihetek... Arra hajlok mindenképpen,h a dokim szava a mérvadó :)
Aztán majd meglátjuk,h Levente mikor is gondolja úgy,h meg kellene születni :)
Dokim ma azt mondta,h 1700 g körül van. Ebből arra saccol,h 3200-3500 gramm körül lehet a születési súlya... Hát azért ez sokkal barátibb, mint a 4000 gramm... Ez is kiderül... előbb-utóbb...

Kicsit kevesebb volt most a magzatvíz. Azt mondta ez nem feltétlenül gond, mert ilyenkor 3 óránként cserélődik, úgyhogy lehet,h 1-2 órával később már teljesen normálnak mérte volna....
De ilyenkor 2 hét múlva szokott kérni egy kontrollt. Namármost... 2 hét múlva megyek az általa kiírt genetikai Uh-ra, úgyhogy, ha ott is azt mondják,h kicsit kevesebb a magzatvíz, akkor szóljak és 3 naponta kell találkoznunk...

Merthogy ezt okozhatja az,h a lepény nem működik már olyan nagyon jól. Ezt pénteken külön kiemelte a hölgy,h a lepényem szuper. Tehát azt gondolom,h ez nem olyan valószínű....
Lehet amiatt is, mert valamiféle genetikai rendellenesség áll fent... ennek nem örülök, de ezt a dokim picit cáfolta is, hiszen anno az AFP miatt voltam genetikai tanácsadáson, úgyhogy ott ez kiderült volna...

Hát nem mondom,h megnyugodtam tőle... Viszont az utóbbi napokban kicsit betegeskedtem és észre is vettem,h kevesebb folyadék csúszik le... szerintem ez lehet az oka ennek a picit kevesebb magzatvíznek. Most még nem fogok ezen stresszelni, mert majdnem biztos vagyok benne,h az utolsó -persze általam felállított :D - diagnózis a helyes :) Az pedig könnyen orvosolható :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése