Levente

Lilypie First Birthday tickers

2011. december 22., csütörtök

Felszerelés

Tegnap végre megérkeztek Levente gyermek "amerikás" ruhái :)
Ezeket anyum küldte haza.
Rengeteg! Nagyon nagyon sok és szuperédes cuccok :)
Tegnap este, annak ellenére,h nagyon fáradt voltam, mert a karácsonyi menühöz vásároltunk be meg ugye a mindennapokhoz :) egész nap úton voltunk, de azért még este 2 adag gyermekruha mosást betettem,h azzal is előrébb legyünk. :)
Mára még maradt 2 vagy 3 adag... és ez csak a 0-3 hónapos ruhák... vannak itt 3-6, 6-9, és 12 hónapos korban hordható cuccok is :D Ezeknek a kismosásával viszont nem bajlódom... majd mikor eljön az ideje,h azokat hordhatja a kisfiú :)

Ma még lesz egy köröm 1-2 boltban... Már nagyon unom...
Viszont a karácsonyi menühöz hiányzik még a juhtúró... nem tudom,h miért akkora "hiánycikk" a boltokban... de már nem hiszem el kategória... pedig úgyis szerzek... :D
ugyanis juhtúróval töltött rántott gombát szeretnék csinálni :) a májjal töltött pulyka és a majonézes krumplisali mellé :)

Az ebéd pedig mákos vagy diósguba lesz :) Ahogy Balázs kívánta :)

Izgalmas Karácsony lesz. Most először tölthetjük kettesben a szentestét :)
Eddig mindig otthon voltunk és egész 24-én ronagáltunk,h mindenhol ott legyünk... Nem szerettem...
És mivel jövőre már hárman leszünk, szerettem volna egyszer egy olyan Karit, ahol csak ketten vagyunk a szerelmemmel :)

Igaz,h emiatt 25-én és 26-án fogunk rohanni, de ez van...
És 26-án délután/este jövünk is haza, mert 27-én reggel 7:15-re megyek az utolsó vérvételre és az eslő CTG-re. És ezzel indulnak az izgalmak is :)
Mostmár tényleg csak kevés idő és megszületik Levente. Igaz,h még egy hónap, de bízom benne,h gyorsan el fog "szaladni" az idő :) Már alig várom,h velünk legyen a kisfiunk :) Imádom :)

Ő egyébként jól van - legalábbis sztem :) - Minden nap mocorog. Az előírásoknak megfelelően :)

Tegnap mondjuk olyat kaptam tőle,h összerezzentem... Fájt... De annyi baj legyen :) Legalább tudom,h milyen ügyes, erős kisfiú :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése