Levente

Lilypie First Birthday tickers

2011. szeptember 30., péntek

Csodálatos

A kisfiunk valami fantasztikus pici ember! :)
Ma voltunk 4D-s Uh-n. Most voltunk 3. alkalommal és ez volt a 3. hely, ahol voltunk, de messze ez volt a legjobb :) Nagyon kedves volt a szonográfus hölgy. Végig csodaszépen beszélt a kisfiunkról ill. kisfiunkhoz :) és velünk is egy tündér volt :) Az alap csomagban volt 1db kép, egy DVD de mi kértünk több képes cd-t is. Hát az valami csúcs! 54 db képet csinált nekünk a hölgy és mind teljesen használható, jól látszik rajta a Picikénk :) Úgyhogy annyira elégedett vagyok! :)

Nagyon jól láttuk Leventét. Mondjuk be is biztosítottam magunkat előtte egy kis csokival ;) És megbeszéltem az Apróval is,h most ne bújkáljon nagyon, mert rettentően kíváncsiak vagyunk a gyönyörű pofijára :) És ő megengedte,h megnézzük :) Nagyon kedves kisfiú :)

Szinte végig össze volt hajtogatva :D Vicces volt. A lábai a nyakában voltak :D A kezével meg törölgette a szemét, simogatta a pofiját. Csúcsszuper volt látni Őt :)

Az árban ugyan nem volt benne, de mikor említettem a hölgynek,h volt a buksijában egy kis felritkulás, akkor megnézte... de már nem találta :) Úgyhogy "kinőtte" a gyerek :) Azt mondta,h van egy pici "vese-tágulata" de normális mértékben és azt is mondta,h ez a kisfiúknál nagyon gyakorni, úgyhogy nincs okunk aggodalomra. :)
És! Ő volt ez első aki a szívhang után meghallgatta a köldökzsinór áramlást is. Ami szintén rendben van :)

Úgyhogy nagyon elégedett és boldog vagyok, mert csodaszép a pici fiunk :) És már most Imádjuk! :)

Az egyik kedvenc sztárfotó :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése