Levente

Lilypie First Birthday tickers

2011. szeptember 14., szerda

Megmutatta apának, milyen ügyes kisfiú :)

Bizony-bizony!
Levente beindult! :)
Egy héttel ezelőtt rúgott először egy olyan igazit! Utána pár nappal én már egyszer éreztem a kezemmel is,h rúg. De Balázsnak még nem mutatott semmit. Tegnapig :)
Amikor elkezd erőteljesen rugdosni, mindig ugrasztom Balázst,h jöjjön gyorsan. Tegnap is így történt, azzal a különbséggel,h tegnap érezte,h rúg a kisfia :)
Megkérdeztem tőle,h érezte-e? Erre ő: "Ez az volt?" Szerinte tök durva volt, mert az egész hasam megrázkódott egy picit, de szerintem nem volt most olyan nagy az a rúgás. Mindenesetre nagy volt az öröm,h végre ő is megtapasztalta, milyen ez :)
mostmár biztos többször fordul majd elő ;)

Ezenkívül tegnap reggel olyat kaptam Tőle az oldalamba, hogy gyakorlatilag erre ébredtem :D Nagyon jó érzés volt :)
Szeretem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése