Levente

Lilypie First Birthday tickers

2011. szeptember 11., vasárnap

Szereti a gyerek a bort :D

Nagyon jól telt naz utóbbi néhány napunk. Megejtettünk egy kis nászutat :) Sümegen voltunk. Tetszett nagyon :)
Első este ittam egy korty bort. Levente gyermek pedig ennek örömére meglepett egy olyan rúgással, amit eddig még nem produkált. Eléggé meglepődtem :)
Másnap filmnézés közben pedig, mikor a bal oldalamon feküdtem, úgy,h a hasam egy része az ágyon volt... Szóval picit kitekeredett pózban... A lényeg,h "feszült" a hasam.
A fiatal úr 3olyat adott,h "elájultam" :)
A szombat esti gyertyafényes vacsora alatt, ahol pedig megittam egy pohár vörösbort, igazi táncot adott elő. úgyhogy megállapítottam,h ízlik neki a bor. :)
Hát... annyi baj legyen.

De a legeslegcukibb ma reggel volt. Heverésztem a fotelban és arra lettem figyelmes,h megijedek... Igen, hatalmasat rúgott a picur. Már az eddigiekhez képest hatalmasat... Mi lesz még itt :D
Annyira jó volt.
Ijesztő, félelmetes, megdöbbentő, csodálatos érzés... Miket tud már ez a pici magzatgyermek :)
IMÁDOM!

Úgyhogy mostanában egyre többet érzem,h mocorog. Egyre erősebb, ügyesebb :)
Sajnos még nem érezm a kezemmel, ha mocorog, így még Balázsnak sem tudtam megmutatni, de az lesz a következő állomás ebben a fantasztikus élménysorozatban :)
Alig várom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése