Levente

Lilypie First Birthday tickers

2011. október 4., kedd

Cukor

Ma végre túlestem a terheléses vérvételen. Tegnap este gondosan elkészítettem a 75 gr + 2,5-3 dl víz kombót... éjszakára hűtő... Egy picit el is bizonytalanodtam, mert minden előzetes figyelmeztetés ellenére, nekem olyan könnyen feloldódott a glükoz,h pislogni is alig volt időm... na minde1... valamit biztos szuperül csináltam :D

Reggel magamhoz vettem a szükséges kellékeimet és Balázzsal karöltve berobogtunk a kórházba. Nem is vártunk sokat, pár perc és már csapolták is az első adag véremet... /sok-sok üvegcsébe... :S/ Belefacsartam a löttybe a kis citromomat -ami amúgy szerintem óriási segítség volt és megmentette a történetet-
Elkészült az Isteni nedű és már toltam is le a torkomon. Hát, amennyire féltem tőle, annyira nem volt gáz. Persze nem azt mondom,h minden reggelre csinálok magamnak... de azért olyan szörnyű nem volt. Biztos nagy segítség volt az éjszakai hűtő-járat és a citrom is :)

Letelt a 2 óra és már megint jött egy csapolás... Szerencsére az már csak egy pici ampullát kelltt,h megtöltsön :)

Csütörtökön lesz eredmény.... Azért picit parázom... De bízom benne,h jó lesz minden értékem. :)

Itthon mondjuk már nem éreztem annyira királynak magam... Volt időpont, amikor alig bírtam nyitva tartani a szemem. Néha be is aludtam :D
Meg nem voltam úgy az igazi... De azért még mindezek ellenére, nem volt egy olyan hű de nagyon rossz dolog ez a vizsgálat. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése