Levente

Lilypie First Birthday tickers

2011. november 4., péntek

"Nem jó kedv"

Az elmúlt hónap elég eseménytelenül telt. Levente nagyon édes, imádnivaló kis tündér :)
Amikor lefekszem és picikét simizem és beszélek hozzá, akkor mocorog :) Egyre nagyobbakat rúg. Nagyon szeretem :)

Nade! Van itt kevésbé romantikus "fejlemény" is... 2 napja védőnőnél voltam, ahol minden rendben volt. Örültem neki,h aznap mentem mert 2 napig minimálisan ugyan, de vizesedett a bokám... éljen. Szerencsére egyrészt elmúlt, másrészt pedig volt vizelet vizsgálat, ahol minden rendben volt. Problém megoldva :)

Tegnap viszont voltam dokinál. Miután végeztünk, most volt először,h nem voltam olyan nagyon mosolygós és boldog mikor kiléptünk az ajtón...
Igen... több dolog miatt is kicsit elszomorodtam. Egyáltalán nem nagy dolgok, de valahogy nem fogadtam olyan túl jól...
Azzal kezdődött,h szóba került a szemem - szemüveges vagyok - és az,h szükség lenne egy szemviszgálatra, mert nem minden esetben javasolják a hüvelyi szülést... Azt hiszem, ez nyomta rá az egész további hangulatomra a bélyegét...
Mert márpedig ÉN úgy fogok szülni és nem fognak császározni és kész!!!

Persze innentől már bármit mondhatott volna a dokim valószínűleg akkor is mindegy lett volna... Ráadásul mit mondott... Levente úgy döntött,h megfordul a tökéletes pozícióból és faros baba lesz... Nagyon remélem,h csak egy ideig... Oké,h még van rá bőven idő,h forogjon és valószínűleg jó hangulatban nem is törődtem volna vele...

Aztán találtunk egy kis miómát is... eddig ugyan SOHA SENKI nem szólt róla... Dokim szerint igazából nem is érdekes.... de akkor sem örülök neki.

Ezek után már csak hab volt a tortán,h pár nappal kisebbnek mérte Levit. Ez szintén nem lenne egyáltalán ügy, normális esetben.... Egyébként is mindig picivel fiatalabbnak gondoltam a kisfiút, mint amennyinek a genetikai alapján mondták... Szóval az egész  azért lett "nagy ügy" mert nem voltam vmi jó passzban... Nagyszerű... csak sajnos ez a végeredményen semmit nem változtat.

Most azon vagyok,h meglegyen a szemvizsgálat és azért én utánanézek ennek a mióma dolognak. Nem paráztatom be magam, mert pontosan tudom,h az kitűnően működik, mikor az ember a neten keresgél... nem ezért csinálom, csak szeretném legalább "nagyjából" tudni,h mi is van.

Illetve elkezdek utánajárni a homeós bogyóknak szülés előtt. Ha tényleg hasznosnak bizonyul, akkor kipróbáljuk :)

Persze a legfontosabb,h Levente tökéletesen jól van. Minden rendben van vele. Ennél több nem is kell. a többivel meg majd megbarátkozom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése