Levente

Lilypie First Birthday tickers

2011. november 9., szerda

Álom

Miután a körzeti szemészet - értsd. ingyenes - decembernél előbb nem tudott időpontot adni arra a viszgálatra,amire nekem szükségem van  - és gyanítom amúgy,h más vizsgálatokra sem - ezért úgy döntöttem,h rááldozom azt a pénzt, amit egy magán rendelőben kérnek érte és minél előbb utána járok annak,h van-e miért aggódnom?
Lehet,h túl nagy "balhét" kerekítek ebből az egészből, de nekem igenis fontos,h hüvelyi úton szüljek és ne egy hülye " szem" akadályozzon meg ebben.
Tegnap túlestem a vizsgálaton - na nem kell óriás dolgokra gondolni... szemvizsgálat géppel, ocsmány szemüvegbe több lencse csere, őrült fénnyel szembe világítás, picit csípő szemcsepp és újra szembe világítás és kész... estig óriásra tágult pupilla és no vezetés... na bumm ennyi - És ennyi kellett a boldogságomhoz, merthogy a doktornő megállapította,h minden rendben. A szemem nem állít akadályt a természetes szülés elé :) Éljen-éljen!

Ami viszont eléggé meglepett, h a dokinő megkérdezte,h akarok-e természetesen szülni - nem ez a része döbbentett meg :) - És mikor mondtam,h naná! Akkor kicsit elmosolyodott és hozzátette,h csak azért kérdezi, mert sokat azt szeretnék, ha ráírná nekik a papírra,h CSAK császárrak szülhetnek... Hát érdekes. Nem értem igazán,h miért. Illetve, persze valahol el tudom képzelni, csak nekem ez olyan fura...
Mindenesetre szerencsére nem vagyunk egyformák. :)

Van egy ennél sokkal édesebb témám is :) Mégpedig az,h éjjel a pici fiammal álmodtam. Megszületett. Csodálatos kisfiú :) Bár indokolatlanul nagy volt a szeme - már ahhoz képest, amiből "válogathat" mert sem Balázs sem én nem vagyunk olyan nagy szeműek, de neki nagyon jól állt :) Volt egy kis haja is. Imádnivaló kis pofija. Nagyon édes volt. Ráadásul soha nem is sírt, mindig tök jófej volt :)
Állandóan puszilgattam és még álmomban is nagyon nagyon boldog voltam :) Ráadásul úgy szerettem, mint még soha senkit. Teljesen más érzés volt, mint eddig bármi. Nagyon fura volt :)
Volt az álmomban egy rész a szoptatásról is... az nem ment olyan könnyen elsőre... de fájni nem fájt, úgyhogy annyira nem volt szörnyű :)
Összeségében pedig fantasztikus volt! :)

Alig várom,h ezt ne csak az álmomban éljem át! És már nem is kell rá olyan nagyon sokat várni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése