Levente

Lilypie First Birthday tickers

2011. november 14., hétfő

Levente akcióban

Igen... a kisfiú elkezdett keménykedni :)
Éjjel óránként ébren voltam - igaz,h csak pár percre és csak fél 1 és fél 3 között - de elég éberen is aludtam. Lehet,h ezért, lehet,h nem de kb. 2x 3x éreztem,h hajnalban buli van a gyerkőc "osztályon" nem is kicsi... Ennek mondjuk örültem. Annyira cuki ez a kisfiú :)
Reggel korán keltem, úgyhogy kb. 10-15 perc ébrenlét után, úgy döntöttem,h mégiscsak megpróbálok aludni még egy kicsit...

Kényelembe helyeztem magam, bal oldalamra fordulva meg is találtam a legmegfelelőbb pozíciót, Nexi kutya cukin odabújt. Elhittem,h vissza tudok aludni...

Aztán a nagy kényelmembe valami... mondjuk úgy,h megzavart... ez a finomabb verzió... A valóság pedig az,h Levente olyat ütött, rúgott, harapott vagy én nem is tudom mit csinált... de elég durva fájdalom nyilalt a bal oldalamba, a bordám alá... Szabályszerűen összerándultam tőle... Eddig ilyen még soha nem fordult elő... persze voltak kellemetlen dolgok - mikor a tündér kisfiú megtámadja a húgyholyagomat, azt nem kimondottan csípem... de,h fájjon a mocorgása... na persze elmúlt, de kicsit ijesztő volt. Persze utána kaptam még1et ugyan oda, viszont az már enyhe volt az elsőhöz képest...

Ráadásul szegény pici fiú, sztem ő is megijedt kicsit.
De örülök neki,h már ilyen erős, ügyes kisfiam van,h ilyenekre képes. Szeretem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése