Levente

Lilypie First Birthday tickers

2011. június 19., vasárnap

Kezdődik

Üdv,

Úgy döntöttem,h átköltözöm a blogommal ide. Sajnos az előző helyen nem működött valami jól a rendszer. Vagy én voltam totál béna... Előfordulhat :)
Nos, a legfontosabb, hogy januárra várjuk első közös kisbabánkat :)
Szeretnék bizonyos időközönként minden fontos dolgot megörökíteni. Remélem sikerülni fog :)

Néhány hónapja kezdődött...
Eldöntöttük, hogy az augusztusi esküvőnk után kisbabát fogunk vállalni. Elkezdtem utána járni a dolognak. Cigiről leszokni, vitaminokat minden nap bevenni... stb. stb....

De mivel nem a türelmemről vagyok híres... khm... :)
Ezért májusnban úgy döntöttünk, hogy elkezdjük a próbálozást, hiszen a statisztikák szerint a pároknak kb. 1éven belül adatik meg, hogy sikerrel járnak baba ügyben.

Mi azon szerencsések közé tartozunk, akiknek elsőre sikerült a picike :) így másjus 18-án óriási volt az öröm, mikor pozitív tesztet tartottunk a kezünkben :) Hihetetlenül hamar kimutatta a kisbabánkat, hiszen április 21-én volt az utolsó mensim első napja és csak május 26-án kellett volna újra megjönnie... De már 18-án ott volt a 2 csík :)

Dokinál először június 9-én voltunk. Az én számításaim szerint aznap voltunk 7 hetesek. Doki szerint 6+2 hetesek voltunk. Biztosat csütörtökön fog mondani, amikor újra randizunk vele :) Ha minden igaz aznap leszünk 8+2 hetesek. Hihetetlen nagy babócát fogunk már látni a monitoron :) És a szülés várható dátumát is meg fogja állapítani a dr. Alig várom :)

Aki olthatatlan kíváncsiságot érez az eddigi bejegyzéseimmel kapcsolatban, itt találja:
http://fafy.bloghouse.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése