Levente

Lilypie First Birthday tickers

2011. június 20., hétfő

Elmondtam

Ma rászántam magam és beszéltem a főnökömmel... Elég jól fogadta a dolgot. Sőt! Nagyon segítőkésznek mutatkozott... Azért nem dőlök be :D

Sajnos az a helyzet,h a szerződésem típusából kifolyólag nem vagyok éppen jogosult gyedre... Na ezt azért próbálom megoldani.... Meglátjuk mi lesz. Most sínre tettem a dolgokat, hagyom,h menjenek, aztán meglátjuk,h kisiklik-e vagy sem...

A problémáim egyike,h mormota lettem :) Ma reggel viszont egy órával korábban kipattant a szemem... Hát volt időm igényes, szépen kidolgozott sminkre és hajra :) Úgyhogy elégedetten indultam melóba, hajnalok-hajnalán... Csak sajnos ezt a mínusz 1 órát úgy 3 óra körül megéreztem... Komoly esély volt rá,h ülve elbóbiskoljak :D

Azért vicces lett volna...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése