Levente

Lilypie First Birthday tickers

2012. április 6., péntek

Forog! :)

Igen! Levente ma átfordult a pocakjáról a hátára :)
Olyan nagyon ügyes,hogy el sem hiszem. :)

Először azt hittem, hogy véletlenül csinálta... mert mikor letettem hasra, szinte rögtön fordult is a hátára. Persze kapott sok-sok dícséretet - itt volt mamám, papám, hugom és Balázs is :)
Miután jól megpuszilgattam, visszatettem a hasára... és ekkor újra megfordult :)

Őszintén szólva, még ekkor is kételkedtem benne, hogy ez szándékos volt, de néhány órával később, újra hason feküdt a járókában és akkor anyósomnak, apósomnak és sógornőmnek mutatta meg,h mit tanult ma :)
Akkor már totál lassan csinálta. Először csak billegett, aztán átfordította a buksiját, majd az egész testét oldalra. Vigyorgott egyet és már gördült is a hátára :) Természetesen annyira "el voltam ájulva" hogy a kamera és a fényképezőgép eszembe sem jutott... Na nem baj, majd holnap ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése