Levente

Lilypie First Birthday tickers

2011. augusztus 21., vasárnap

Fordulatok :)

Az utóbbi időben elég sok dolog történt :)
A legfontosabb: Kb. egy hete érzem a kisbabánk mocorgását! Csúcsszuper érzés! :) Persze sokszor még bizonytalan vagyok benne, de tuti,h Ő az! :) Annyira édes :)

A másik nagyon fontos dolog pedig, hogy összeházasodtunk :) Nagyon régóta szerveztük már ezt a napot, a végén már bele is fáradtam, de megérte minden, mert fantasztikus, csodálatos, tökéletes volt :) Imádtam! hihetetlenül jól éreztük magunkat mi is és mindenki más is :) nagyon nagyon jól sikerült! Nem is hittem,h ennyire jól fog :)

Más: Pénteken megyünk genetikaira és az AFP eredményekért... Hát az utóbbit nem várom, mert szerintem nem lesznek túl jók az eredményeim... Szerintem kicsit korán lett levéve a vér, mert a 12. genetikai szerint aznap voltam pont 16 hetes de én azért megadnám a lehetőséget a pár nap tévedésnek... Mind1.
Próbálok majd ezen nem stresszelni, bármi is lesz... :) A kisbabánk úgyis szuperegészséges, minden rendben van vele és szupercuki is :) Úgyhogy minden csak jó lehet :) Ráadásul még az is lehet,h pénteken megmutatja végre a kíváncsi szüleinek, hogy kisfiú vagy kislány ;) Nagyon jó lenne már! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése